Tændt mobiltelefon og en hund der kigger op på den.

DORTES HUNDESKOLE

Telefonkonsultation

Har du brug for en snak omkring din hund, hjælp til bedre at forstå hvorfor den gør som den gør, har du problemmer med den, det kan være adfærdsmæssigt eller blot trænings mæssigt.
Så er det muligt at booke en telefon samtale med mig, hvor du kan få lettet dit hjerte og vi sammen kan finde en løsning.
Kontakt mig via formularen, og så finder vi et tidspunkt som passer os begge.

Bemærk: Er der større problemer med hunden, så skal du booke et adfærdsbesøg, da jeg så er nødt til at se hunden og jer, for at kunne give bedst mulige rådgivning.

Pris er 300 kr for 1 times samtale.
Tændt mobiltelefon og en hund der kigger op på den.

DORTES HUNDESKOLE

Telefonkonsultation

Kontakt mig via formularen, og så finder vi et tidspunkt som passer os begge.

Pris er 300 kr for 1 times samtale.