Hundehvalp der leger med en pind til hvalpeleg

Hvalpeleg

Hvalpeleg for hunde fra 9-12 uger.

På holdet hvalpeleg leger vi en masse, og sover lidt i arm, men vi laver også små træningsøvelser, så vi bliver klar til hvalpetræning for hvalpe fra 12-uger.

Hvalpen lærer at omgåes andre hvalpe i et trygt miljø, og vi snakker en masse om de udfordringer der er ved at få en hvalp i huset.

Hvalpeleg er et virkelig hyggeligt og givtigt træningshold for både hund og ejer.

1 time pr gang.

Pris 650 kr. for 2 gange

Kommende hold

Hundehvalp der leger med en pind til hvalpeleg

Hvalpeleg

Hvalpeleg for hunde fra 9-12 uger.

1 time pr gang.

Pris 650 kr. for 2 gange