Hundehvalp snupper et stykke tøj fra en sofa

Hvalpebesøg

At booke et hvalpebesøg er som at få sundhedsplejersken på besøg i hjemmet. Det er superhyggeligt og meget givtigt. I får svar på alle de spørgsmål som I tumler med, og jeg guider jer hen imod at få en skøn samarbejdspartner i den lille hvalp, og I kan blive klar til et hvalpetræningshold.

Få svar på de mange spørgsmål

Som ny hvalpeejer opstår der typisk en masse spørgsmål, eksempelvis:

• Hvor skal hvalpen sove?
  • Hvad skal hvalpen spise?
  • Hvordan med renlighed?
  • Hvalpen bider?
  • Hvalpen bliver vild?

På et hvalpebesøg er der ingen dumme spørgsmål, her er der tid til kun jer og jeres hvalp.

Jeg gør det ikke sværere end det behøver

Med 22 års erfaring og en veludviklet intuition, ved jeg præcis, hvad der skal til for, at I opnår de helt rigtige resultater. Min kommunikation er klar og tydelig, og vi kommer hurtigt ind til sagens kerne. Som oftest har jeg fundet kernen til problemet inden for det første kvarter. Typisk behøver I kun ét hvalpebesøg før der er styr på sagerne.

Pris: 1 time Kr. 650,-
Hundehvalp snupper et stykke tøj fra en sofa

Hvalpebesøg

Få svar på de mange spørgsmål

Som ny hvalpeejer opstår der typisk en masse spørgsmål, eksempelvis:

• Hvor skal hvalpen sove?
  • Hvad skal hvalpen spise?
  • Hvordan med renlighed?
  • Hvalpen bider?