Hunde går knælende ejer i møde i solnedgangen

Kontakt Dortes Hundeskole

HOLD – DORTES HUNDESKOLE

Privat hundetræning

Sidder du fast i træningen med din hund? Kan du ikke lige løse udfordringerne med eksempelvis at gå pænt i snor, eller skal resten af familien lige ”opdrages” lidt af andre end dig?

Måske har du blot ikke tid til at følge et 5 ugers kursus, men vil gerne have hjælp til at få trænet din bedste ven – så tilbyder Dorteshundeskole enetimer.

En enetime foregår i det tidsrum, der passer dig. jeg kommer gerne til dig, afhængig af hvad der skal arbejdes med. Ellers foregår en enetime på mit træningsområde.

En enetime kan være forskellig afhængig af hvor I er henne i jeres træningsniveau. Som oftest er det nødvendig med en ”snakketime”, hvor vi lige får det teoretiske på plads inden vi går i gang med at træne. Men det tager vi en snak om på mail eller telefon inden vi mødes.

Book en enetime og få en masse gode redskaber.

Pris: 1 time Kr. 650,-
Hunde går knælende ejer i møde i solnedgangen

HOLD – DORTES HUNDESKOLE

Privat hundetræning

Book en enetime og få en masse gode redskaber.

Pris: 1 time Kr. 650,-

Kontakt Dortes Hundeskole