Sort hund der løber gennem aktivitetstunnel

Kontakt Dortes Hundeskole

Aktivitetshold

Aktivitetshold for hunde fra 5 måneder.

Er du på udkig efter en måde at få din hund mere aktiv og samtidig styrke jeres bånd? Så har du fundet det rette sted! Jeg tilbyder aktivitetshold for hunde, der giver din hund den sjove og udfordrende træning, den har brug for.

Holdet er bedst til hunde over hvalpestadiet, da der vil forkomme små spring , dette hold er perfekt til den aktive hund, til teenagerhunden, som ikke rigtig kan koncentere sig på et lydighedshold eller til den voksne familie hund, som bare trænger til noget sjov. I får mest ud af holdet, hvis I som minimum har deltaget på et  hvalpe- eller begynderhold.

Aktiviteter der udfordrer dig og din hund

Med min store erfaring har jeg den nødvendige viden og ekspertise til at designe aktiviteter, der udfordrer din hund, samtidig med at der opretholdes et positivt og sikkert træningsmiljø. Aktivitetsholdet inkluderer træningsøvelser, der fokuserer på at forbedre din hunds adfærd, opbygge deres selvtillid og styrke jeres bånd. Vores aktivitetshold inkluderer en række forskellige aktiviteter, herunder agilit, hvor vi bruger tunneler og foretager spring og andre kropskontrol aktiviter , der vil også forekomme næsearbejde. Jeg bruger altid positiv forstærkning, der gør det sjovt for din hund at lære og samtidig opbygger dens selvtillid.

Sørg for, at din hund får den sjove og udfordrende træning, den har brug for, for at forblive glad, sund og velafbalanceret. Kontakt mig i dag for at reservere din plads på vores aktivitetshold og opleve de mange fordele ved en aktiv og veltrænet hund.

Træningen varer 1 time pr. gang.
Pris 1025 kr. for 5 gange

Kommende hold

Hold 304.

opstart:  4 maj 2024 kl 830. mødested: grønnemoseskolen skolesvinget 8.

Skriv dig på venteliste

Sort hund der løber gennem aktivitetstunnel

Aktivitetshold

Aktivitetshold for hunde fra 5 måneder.

Aktiviteter der udfordrer dig og din hund

Træningen varer 1 time pr. gang.
Pris 1025 kr. for 5 gange

Kommende hold

Hold 304.

opstart:  4 maj 2024 kl 830. mødested: grønnemoseskolen skolesvinget 8.

Skriv dig på venteliste

Kontakt Dortes Hundeskole