Mand og hund sidder og kigger hinanden i øjnene.

Kontakt Dortes Hundeskole

Adfærdsbesøg

Få besøg i dit eget hjem

Mange hundeejere står i situationer med deres hund, som de har svært ved at løse selv. Hunden har fået en uønsket adfærd og der bliver forsøgt forskellige tiltag som andre hundeejere har rådet dem til eller der bliver søgt viden forskellige steder – som regel uden den rette hjælp.

• Er det hunden som bestemmer?
  • Er hunden angst?
  • Er den lidt for energisk?
  • Har du problemer med at finde ud af hundens personlighed?
  • Gør den udfald mod andre hunde?
  • Eller er der noget helt andet galt?

Som hundeejer bliver man mere og mere frustreret og det samme gør hunden. Det er en ond spiral der er begyndt og samværet med hunden ender nu med at være negativt og besværligt.

Det er her jeg kommer ind. Jeg kan hjælpe med at finde ind til hvad der er gået galt i jeres samvær. Som oftest skal der blot små justeringer til, for at samværet bliver positivt igen.

Ved et adfærdsbesøg, kommer jeg hjem til jer, hvor vi tager en god snak om problemerne , som du på forhånd, har skrevet ned. Måske går vi en tur sammen med hunden, så jeg kan at se, hvad der sker i jeres samvær. Herefter giver jeg mine løsningsforslag, som er letforståelige. Jeg udarbejder en træningsplan som I skal følge. Jeg følger op indenfor 3 uger.

Ved de fleste besøg er det nok med 1 besøg, for at få den ønskede virkning. I skal dog være forberedt på at i skal ville ændringer, da det vil kræve en indsast fra hele familien

Hvad venter du på? Mail eller ring til mig og book dit adfærdsbesøg og lad os løse problemet sammen, så du kan få en glad hund, og hunden kan få en glad fører

Inklusiv skriftlig rapport med resumé og råd.

Pris: 1 time Kr. 1195,- (inkl. moms)
Mand og hund sidder og kigger hinanden i øjnene.

Adfærdsbesøg

Få besøg i dit eget hjem

• Er det hunden som bestemmer?
  • Er hunden angst?
  • Er den lidt for energisk?
  • Har du problemer med at finde ud af hundens personlighed?
  • Gør den udfald mod andre hunde?
  • Eller er der noget helt andet galt?

Inklusiv skriftlig rapport med resumé og råd.

Pris: 1 time Kr. 1195,- (inkl. moms)

Kontakt Dortes Hundeskole