To hunde løber på sti gennem en skov

HOLD – DORTES HUNDESKOLE

Hundetræning, spor for sjov

Dette sporhold er for familiehunde, som trænger til at bruge næsen, eller til den unge krudttønde hund, som har svært ved at deltage på et lydighedshold. Alle hunde kan deltage – bare de har en næse. Her behøves ingen forudsætninger, men det er en stor fordel at have deltaget på et enkelt træningshold først. Jeg lægger blodspor af forskellige sværhedsgrad; vi starter blidt, men ender som regel på de svære spor på 4 time. Et hyggeligt og aktivt hold som giver tilfredse og trætte hunde (og førere).

Pris. 750 kr for 4 gange a ca 1 times varighed

Kommende hold

Hold 400.

opstart: tirsdag 23 april kl 2024 kl 17.

To hunde løber på sti gennem en skov

HOLD – DORTES HUNDESKOLE

Hundetræning, spor for sjov

Pris. 750 kr for 4 gange a ca 1 times varighed

Kommende hold

Hold 400.

opstart: tirsdag 23 april kl 2024 kl 17.