Hundehvalp der sidder og lytte og kigger opmærksomt

Hvalpetræning

Hvalpetræning for hunde fra 12 uger til 5 måneder ved start.

Tillykke med din nye bedste ven, som vil gå gennem ild og vand for dig. Det er en spændende tid du går i møde. En tid med glæde og en tid med udfordringer.

Hvalpetræning er en afgørende del af at opdrage en sund, selvsikker og tryg hvalp – det er aldrig for sent til træning, men kan være for tidligt.

Opdragelse af hvalpen starter lige så snart hunden er tryg i hjemmet, men holdtræning kræver, efter min erfaring, noget modenhed hos hvalpen.

Hvalpen er klar til hundetræning fra 12-uger

Min mangeårig erfaring siger mig at hvalpe først er klar til holdtræning fra 12 uger. Til hvalpetræning er der ro og tid og der bliver passet godt på de små.

Du vil lære at blive en god hundeejer med positiv og belønningsbaseret forstærkere som godbidder og ros og du vil lære om hundeadfærd og hvordan din egen adfærd – kropssprog og stemmeføring – smitter af på hvalpen.

Du vil lære lydighedsøvelser som kan bruges i dagligdagen og som gør jeres samvær positivt.

Træning af en hvalp tager tid og tålmodighed. Du skal forvente at bruge meget af jeres tid på jeres skønne nye ven og jeg vil gøre alt hvad jeg kan, for at lære jer at blive gode hundeejere som forstår jeres hunds signaler.

Er privat hundetræning mere dig?

Har du svært ved at finde tid til et hvalpehold? Så kan en hvalpepakke eller hvalpebesøg være noget for dig.

Pris 1095 kr. for 5 gange (inkl. moms)

Kommende hold

Hold 447.

opstart: lørdag d 27 april 2024 kl 11.

Hold 449.

opstart: søndag d 25 maj 2024 kl 10.

Hold 450.

opstart: Tirsdag d 14 maj 2024 kl 18.

Hold 451.

opstart: onsdag d 14 aug 2024 kl 1730.

Hold 452.

opstart: søndag d 18 aug 2024 kl 10.

Hundehvalp der sidder og lytte og kigger opmærksomt

Hvalpetræning

Hvalpetræning for hunde fra 12 uger til 5 måneder ved start.

Hvalpen er klar til hundetræning fra 12-uger

Er privat hundetræning mere dig?

Pris 1095 kr. for 5 gange (inkl. moms)

Kommende hold

Hold 447.

opstart: lørdag d 27 april 2024 kl 11.

Hold 449.

opstart: søndag d 25 maj 2024 kl 10.

Hold 450.

opstart: Tirsdag d 14 maj 2024 kl 18.

Hold 451.

opstart: onsdag d 14 aug 2024 kl 1730.

Hold 452.

opstart: søndag d 18 aug 2024 kl 10.