3 Hunde leger på begynderhold

Kontakt Dortes Hundeskole

Begynderhold

Hundetræning for hunde fra 5 måneder og op efter.

Er du en ny hundeejer eller har du brug for at opfriske din hunds grundlæggende træning? Så er du kommet til det rette sted! Jeg tilbyder effektive og sjove begynderhold, der vil hjælpe dig og din hund med at opbygge et stærkt bånd og en god kommunikation.

Positiv forstærkning skaber gode forudsætninger

Jeg guider dig igennem en lærerig oplevelse, hvor både du og din hund vil føle jer trygge og udfordrede. Mine træningsmetoder er baseret på positiv forstærkning og den nyeste viden om hundeadfærd.

Gennem vores begyndertræningskurser vil du lære, hvordan du kan træne din hund i grundlæggende kommandoer, såsom “sidde”, “bliv”, “kom”, og “gå pænt i snor”. Du vil også lære om hundeadfærd og hvordan du kan forebygge og håndtere adfærdsproblemer.

Træningshold i Storkøbenhavn

Træningsfaciliteterne ligger bekvemt i Søborg, i Storkøbenhavn, og jeg tilbyder både privat– og holdtræning, så du kan vælge den løsning, der passer bedst til dig og din hund.

Så hvad venter du på? Book din plads på dette begynderhold i dag og giv din hund den bedste start på en god og velfungerende fremtid. Kontakt mig for yderligere information eller for at reservere en plads. Jeg ser frem til at møde dig og din hund.

Træningen varer ca. 1 time pr. gang.

Pris for 5 lektioner 1095 kr. (inkl. moms)

Kommende hold

Hold 207.

opstart: søndag d 26 maj  2024 kl 11.

3 Hunde leger på begynderhold

Begynderhold

Hundetræning for hunde fra 5 måneder og op efter.

Positiv forstærkning skaber gode forudsætninger

Træningshold i Storkøbenhavn

Træningen varer ca. 1 time pr. gang.

Pris for 5 lektioner 1095 kr. (inkl. moms)

Kommende hold

Hold 207.

opstart: søndag d 26 maj  2024 kl 11.

Kontakt Dortes Hundeskole